Måndag - ledig dag!

Hej! Idag är jag ledig från skolan och ska gå till bussen och vänta på min kompis så ska vi ta en snabb fika. Fick en kommentar om att jag hade dissat Krillebooi´s "Cha Cha" , klart att jag vet att det är hans grej, jag är inte trög ;)

En annan grej är ju det som BlondinBella och Kenza har startat. BlondinBella hade tagit ett jobb från Kenza, ett bloggbråk har nu uppkommit. Fruktansvärt omoget i min mening och Kenza som ska va så "hiiimla" mogen. Nej tjejer, inte okej. Dagens diss: Bloggbråk mellan BB och K. Dagens hiss: Mitt hår vill vara platt och samarbetar med mig idag, hurra för det! Ska dra till bussen nu, bloggar från mobilen sen kanske. Puwss heyy!

/ Cornelia

Kommentarer
Postat av: ffay -

sv : Tack så himla mkt :)

allt bra ?

2009-09-14 @ 12:37:14
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0