Hiss eller Diss?

Cha Cha ( krillebooi tror verkligen att det stavas så )
Tänkte dra en veckan "Hiss och Diss"

DISS:

Kissie: Förlåt mig men den bruden har gått på tok för långt nu! Hon tror verkligen att världen består av shopping varje fucking dag och silikon överallt. Hon lever i någon jäkla "plastic fanstastic"-värld och hon byter vänner som vi andra byter underkläder!!

Skolmaten: Asså Bert Karlsson har sagt det och jag säger det igen; SKOLMATEN SUGER HÄSTBALLE! Igår fick vi pizza, ja oj en bit! Man blir mätt tills man går utanför dörren till matsalen!

HISS:

Gina Tricot: Dom har kläder som smickrar figuren och jag ÄLSKAR dom! Älskar, älskar och älskar!

Jonas Gardell: Killen får mig att skratta tills jag gråter! Roligaste någonsin!

Ska dra mig nu, ha det gott!! Puss!


Kommentarer
Postat av: ffay -

haha asså han skriver chacha för skojskull det är lixom hans grejj ! :D

2009-09-12 @ 14:20:30
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0