fredag = skitdag!

Heyy, har haft en stor fet skitdag. Alla tjejer som läser bloggen, visst är det irreterande när man litar på en tjejkompis att inte säga en hemlighet men hon säger det till folk ändå?

orkar inte förklara just nu, iallafall; imorgon ska jag och familjen till NovaLund(tacka gudarna!) och efter det cyklar jag till stallet och tränar dressyrprogram eftersom jag ska tävla på söndag. Nervös? oh ja! Söndag drar jag till ridklubben vid 7. Knoppa, putsa, byta utrustning och träna programmet in till det sista! Efter det drar jag till hästen i stallet och tränar igen, ska se om jag hittar hinderstöd, så kanske jag kan hoppa lite :) puss på det!

jag har fortfarande inte fått min mobil så jag kan inte ta några bilder men jag ska se vad jag kan göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0