Uppdatering :)

Förlåt att jag inte har bloggat på typ en månad men det har inte funnits anledning!

Iallafall...
Idag fick jag den nya Cosmopolitan, häärligt! Så jag ska titta på något fint jag kan ha på klassens konsert på tisdag, jag ska sjunga (men en förkyld näsa och hals) "Bless The Broken Road" med Rascal Flatts som även gjort låter "Life is a highway" i filmen "Bilar" (Med Martin Stenmarck i huvudrollen) Och jag har blivit helt kär i guccis lårhöga stövlar. Jag vill ha dom! Jag längtar till Halloween dessutom, jag älskar denna högtid. Det är mörk när man går upp pch mörkt när man går och lägger sig. OCH man får se hur ful ut som helst utan att folk mobbar en! Nu ska jag sova, gonatt puss hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0