Stallet 07.20

Godmorgon allihopa, klockan är nu 06.56 och jag ska snart till stallet och fota på en Lokal hopptävling för Ponny. I kommer snart och hämtar mig och jag är så trött så jag somnar snart. Imorgon ska jag till skola så jag tänkte att jag kan ju lika gärna gå upp tidigare idag så är jag inte så trött imorgon :) Då kommer de nya 7:orna och vi ska få vårt nya schema och när vi gick i 7:an och 8:an har vi alltid fått slut 15.00 på fredagar. Vilket är på tok för sent , så vi får se om vi behöver göra en protest till eller om dom har ändrat hela schemat. Shit va trött jag är. Jag somnade typ kvart över ett inatt :/ Nej nu ska jag göra mig i ordning!

Puwss så länge! / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0